Songs lyrics at SongsLyrics.name.
 Facebook  Google+  Twitter
 
 
 1. Pink
 2. Weezer
 3. Faith Hill
 4. Gustavo Cerati
 5. Adele
 6. Future
 7. Lil Wayne
 8. The Cast Of Cheers
 9. Johnny Cash
 10. Miyavi
 
 1. 21 by Adele
 2. Amor Amarillo by Gustavo Cerati
 3. Take Care by Drake
 4. No Pads, No Helmets...Just Balls by Simple Plan
 5. The Fox by Elton John
 6. Making Mirrors by Gotye
 7. The Vow OST by The National
 8. It's by Teen Top
 9. The Band Perry by The Band Perry
 10. Progress by Ultraspank
 
 1. Lisa by Gustavo Cerati
 2. I'm Just A Kid by Simple Plan
 3. Please Don't Leave Me by Pink
 4. Who Knew by Pink
 5. Somebody That I Used To Know by Gotye
 6. Story Of A Free Man - Chapter Three: Serenity by Verse
 7. Mona Lisa by All American Rejects
 8. You Say It Best When You Say Nothing At All by Alison Krauss
 9. Lisa by Burt Bacharach
 10. Carla-Etude by Elton John
A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   W   X   Y   Z   #
Definition Of Sexy Lyrics
 
Yeah, yeah, yeah, yeah 
Oh, uh, uhu, uhu, whoa 
She make me want it, want it 
On a late night, all in the morning, morning 
I wanna be where she wanna be 
She is the definition of sexy to me 
I'm fin to push her upon me, upon me 
Yeah, let her know that I want it, want it She is the definition of sexy to
Me 

Seduction, I'm stuck when 
She get that bad in her eyes 
She walk the thick and her thighs is perfect 
It's worth it 
I do what I got to get it 
I ain't tripping shit I'm really awkward 
Put it down when I hit it 
She'll be so happy she did it 
I bet she'll never forget it 
In bed, I'm like a wizard 
Sort of a wizard you wanna visit over and over again 
Her body's a map, I'm the guide 
I'm just here to show her 
How I get to that G spot,  
Non stop, tic tac, time fly, hella fun 
No lie, oh I know I, can give her what she need 
Slow mo or high speed, ecstasy... need 

She make me want it, want it 
On a late night, all in the morning, morning 
I wanna be where she wanna be 
She is the definition of sexy to me 
I'm fin to push her upon me, upon me 
Yeah, let her know that I want it, want it 
She wanna be where I wanna be 
She is the definition of sexy to me 

You can hear us from the next room when we go at it 
I studied her addiction, she got a habit, she gotta have it 
I'm always on my job, I work it nice and hard 
I mean I work it how she want 
She my homie lover friend 
And she might just bring her other friend 
Feel the rush adrenaline, will make a nigga head spin 
I say just keep it simple baby, we ain't to complicate it 
If you and it and I want it, maybe we should have it 
Baby we got one life to live, it's precious the time we share 
Now call me when you're in need 
Baby girl I'll be there 
For showing me, you can confide, I'm a rider 24/7 ready to crash in 

She make me want it, want it 
On a late night, all in the morning, morning 
I wanna be where she wanna be 
She is the definition of sexy to me 
I'm fin to push her upon me, upon me 
Yeah, let her know that I want it, want it 
She wanna be where I wanna be 

 
 




2009 - 2013, Songslyrics.name. Contacts
 
Lyrics are property and copyright of their owners. All songs provided for educational purposes only.