Songs lyrics at SongsLyrics.name.
 Facebook  Google+  Twitter
 
 
 1. Pink
 2. Weezer
 3. Faith Hill
 4. Gustavo Cerati
 5. Adele
 6. Future
 7. Lil Wayne
 8. The Cast Of Cheers
 9. Johnny Cash
 10. Miyavi
 
 1. 21 by Adele
 2. Amor Amarillo by Gustavo Cerati
 3. Take Care by Drake
 4. No Pads, No Helmets...Just Balls by Simple Plan
 5. The Fox by Elton John
 6. Making Mirrors by Gotye
 7. The Vow OST by The National
 8. It's by Teen Top
 9. The Band Perry by The Band Perry
 10. Progress by Ultraspank
 
 1. Lisa by Gustavo Cerati
 2. I'm Just A Kid by Simple Plan
 3. Please Don't Leave Me by Pink
 4. Who Knew by Pink
 5. Somebody That I Used To Know by Gotye
 6. Story Of A Free Man - Chapter Three: Serenity by Verse
 7. Mona Lisa by All American Rejects
 8. You Say It Best When You Say Nothing At All by Alison Krauss
 9. Lisa by Burt Bacharach
 10. Carla-Etude by Elton John
A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   W   X   Y   Z   #
Hands Up Lyrics
 
Let's get fucked up
On the road to riches
You're just a speed bump
Funny how the heater make a nigga freeze up
We smoke a tree down til it's just a
Tree stump. that eastside nigga
Bang on you bitches. I'm going at your neck
Strangle you bitches. got a long-ass
List full of bad-ass bitches and I stay
Burned out like a bad transmission
I'm on, like the lights I light up
The kush, knock out, tyson fights
I'm talking about ass and titties
Sex and the city
Weezy f baby and the f is for "forget it"
I'm loving my shine, sipping on fine wine
I'm in some fine dime then she give me einstein
Young money motherfucker, yeah we
Picked a fine time
I'm a 17, nigga. bitch, I don't mind dimein
I just ended up on every bitch's sex list
Genie in the bottle, get a muthafuckin deathwish
Thuga in this bitch, he say fuck y'all niggas
Breaking buds down the size of a football nigga
Red beam, gimme the light, no sean paul nigga
Let nino bust in your face like a porn star nigga
Yeah I keep a brian pumper, no homo
The shit I'm on got the world moving in slow-mo
Man, I told mack I was gonna do it
Above the law, but under the influence
Man, I was on the skateboard
Kick push swagger, got my girl to the room
Got behind her like a shadow
I had her ass up in the air
I swear I got the largest clip up in the world
Right here in my gat
And I wish a nigga play
I'mma bust a nigga's ass
Hate young money? then fuck you in the ass
187 and a hockey mask, ymcmb gonna ball
Till we fall. and this fuck all y'all
Gonna ball til we fall. and this fuck all y'all
We straight, sorry for the wait


 
 




2009 - 2013, Songslyrics.name. Contacts
 
Lyrics are property and copyright of their owners. All songs provided for educational purposes only.