Songs lyrics at SongsLyrics.name.
 Facebook  Google+  Twitter
 
 
 1. Pink
 2. Weezer
 3. Faith Hill
 4. Gustavo Cerati
 5. Adele
 6. Future
 7. Lil Wayne
 8. The Cast Of Cheers
 9. Johnny Cash
 10. Miyavi
 
 1. 21 by Adele
 2. Amor Amarillo by Gustavo Cerati
 3. Take Care by Drake
 4. No Pads, No Helmets...Just Balls by Simple Plan
 5. The Fox by Elton John
 6. Making Mirrors by Gotye
 7. The Vow OST by The National
 8. It's by Teen Top
 9. The Band Perry by The Band Perry
 10. Progress by Ultraspank
 
 1. Lisa by Gustavo Cerati
 2. I'm Just A Kid by Simple Plan
 3. Please Don't Leave Me by Pink
 4. Who Knew by Pink
 5. Somebody That I Used To Know by Gotye
 6. Story Of A Free Man - Chapter Three: Serenity by Verse
 7. Mona Lisa by All American Rejects
 8. You Say It Best When You Say Nothing At All by Alison Krauss
 9. Lisa by Burt Bacharach
 10. Carla-Etude by Elton John
A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   W   X   Y   Z   #
Get Throwed Lyrics
 
My name, lupe that treal nigga
Lean on me like bill withers
I'm a shark? no seal flipper
No liquor, no weed, no pills nigga
Still I feel I still iller
Cat burglar with the skills nigga
No codeine, old? and I cod I still with you
Feel like a? still picture
No movement, I'm a move restrain
On serve, no sir, did it all sober like gucci mane
? but in the v12 I do be staying
On the low yes I do remain
But I can pull up more autos like 2-3 pains
2 kanyes, 2 lil waynes, 5 good watches
3 good chainz
Please don't think that it's gucci mane
My heart running cold like choo choo trains
Traded truth? for
All my friends fuck a fan from the intro
Been over since the dog in the trench coat
Now I gotta try and keep? on this flow
Like I just sweat and I just smile
And it's still wet, so you better not
I'm a macbook, I go anywhere,
And you can't go, you're a desktop
So, I know exactly where to find y'all
You can find me too, all you gotta do
Is follow all the foot prints that I left in your?

Good weed, good drink, big money, yo
Rolling in something foreign no never giving up
I handle my bindess so I think I deserve to get throwed
Get throwed, get throwed

Leaning to the left, keep a deuce in my?
Time money, what I just call it, call it mini me
All I do is ball like? so I rock diamonds like the field
That's mini me
Renegade, image, rela nigga anyway
So I'm getting money home boy that's plenty?
I got racks on racks, that's stacks on stacks
Find more lyrics at www.sweetslyrics.com
While you broke ass niggas looking?
I'm rapping these white ass niggas like burritos
So I see chips, y'all niggas see cheetos
Ben franks on me plus checks like tito
Them other niggas fly, but they ain't fly as me though
Got wings? super man, with my cape...
I'm a bad boy so my pockets looking?
I rap a lot like jay, ? I make good music like?
So I'm taking off like a runway? that's runway cash
It's that chevy, sitting on? I'm shitting on hoes
? got my shit lit up

Good weed, good drink, big money, yo
Rolling in something foreign no never giving up
I handle my bindess so I think I deserve to get throwed
Get throwed, get throwed
Good weed, good drink, big money, yo
Rolling in something foreign no never giving up
I handle my bindess so I think I deserve to get throwed
Get throwed, get throwed

I got a million flows in my arsenal
Take a listen I will spit at you a bar or 2
I could come with something? hard to do
? what I'm saying? damn a nigga flown
? I'm a human encyclopedia?
But I come with the piff, and the shit and crack
My flow arsenic, ? cocaine and swag

Good weed, good drink, big money, yo
Rolling in something foreign no never giving up
I handle my bindess so I think I deserve to get throwed
Get throwed, get throwed
Good weed, good drink, big money, yo
Rolling in something foreign no never giving up
I handle my bindess so I think I deserve to get throwed
Get throwed, get throwed

 
 




2009 - 2013, Songslyrics.name. Contacts
 
Lyrics are property and copyright of their owners. All songs provided for educational purposes only.