Songs lyrics at SongsLyrics.name.
 Facebook  Google+  Twitter
 
 
 1. Pink
 2. Weezer
 3. Faith Hill
 4. Gustavo Cerati
 5. Adele
 6. Future
 7. Lil Wayne
 8. The Cast Of Cheers
 9. Johnny Cash
 10. Miyavi
 
 1. 21 by Adele
 2. Amor Amarillo by Gustavo Cerati
 3. Take Care by Drake
 4. No Pads, No Helmets...Just Balls by Simple Plan
 5. The Fox by Elton John
 6. Making Mirrors by Gotye
 7. The Vow OST by The National
 8. It's by Teen Top
 9. The Band Perry by The Band Perry
 10. Progress by Ultraspank
 
 1. Lisa by Gustavo Cerati
 2. I'm Just A Kid by Simple Plan
 3. Please Don't Leave Me by Pink
 4. Who Knew by Pink
 5. Somebody That I Used To Know by Gotye
 6. Story Of A Free Man - Chapter Three: Serenity by Verse
 7. Mona Lisa by All American Rejects
 8. You Say It Best When You Say Nothing At All by Alison Krauss
 9. Lisa by Burt Bacharach
 10. Carla-Etude by Elton John
A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   W   X   Y   Z   #
Pms (In Album No More Drama) Lyrics
 
PMS (in album No More Drama)


I wanna talk to the ladies tonight
About situation I'm pretty sure y'all be able to relate to
Trust me

Today I'm not feelin pretty
See I'm feeling quite ugly
Havin one of thOSE days
When I can't make up MY MIND
So don't even look at me
See I don't wanna hear your problem
Cause I'm having some of my own
I know it'S not your fault
That I'm feelin down
I just wanna be left alone

Down and OUT in depression
I think the worst of everything
My lower back is aching
And my close don't fit
Now aint that a bitch

Got an attitude and I aint talkin to you
Only if the shoe fit
I don't care what you think about me
I don't need you CROWDIN' 'ROUND me
I don't neED it, no no
PMS

Go through something tonight
Is the some at day
YA'LL DON'T EVEN understand
Where I'm coming from tonight
See I'm PMS'in
Told you, you would be able to relate tonight
Lower back is aching
PMS

And I don't know what I'm gonna do
I'm full of stress
I want y'all to hear what I'm sayin
PMS, PMS, PMS

Understand what I'm sayin tonight
Understand where I'm comin from
Feelin really bitchy yeah
And I don't feel like being nice to nobody
Don't feel like smilin no
Don't feel like smilin no no
See I already know that I'm talkin
PMS

And I don't need you to remind me
See cause PMS
Is takin over right now
If you understand, understand where I'm comin from
Sing along, PMS
This is the worst part of everything
The worst part of being a woman is PMS
Give me a break, give me a break
Cause I don't wanna have to set it on tonight


 
 




2009 - 2013, Songslyrics.name. Contacts
 
Lyrics are property and copyright of their owners. All songs provided for educational purposes only.