Songs lyrics at SongsLyrics.name.
 Facebook  Google+  Twitter
 
 
 1. Pink
 2. Weezer
 3. Faith Hill
 4. Gustavo Cerati
 5. Adele
 6. Future
 7. Lil Wayne
 8. The Cast Of Cheers
 9. Johnny Cash
 10. Miyavi
 
 1. 21 by Adele
 2. Amor Amarillo by Gustavo Cerati
 3. Take Care by Drake
 4. No Pads, No Helmets...Just Balls by Simple Plan
 5. The Fox by Elton John
 6. Making Mirrors by Gotye
 7. The Vow OST by The National
 8. It's by Teen Top
 9. The Band Perry by The Band Perry
 10. Progress by Ultraspank
 
 1. Lisa by Gustavo Cerati
 2. I'm Just A Kid by Simple Plan
 3. Please Don't Leave Me by Pink
 4. Who Knew by Pink
 5. Somebody That I Used To Know by Gotye
 6. Story Of A Free Man - Chapter Three: Serenity by Verse
 7. Mona Lisa by All American Rejects
 8. You Say It Best When You Say Nothing At All by Alison Krauss
 9. Lisa by Burt Bacharach
 10. Carla-Etude by Elton John
A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   W   X   Y   Z   #
Boring Lyrics
 
It's tasty, it's like a cupcake
It's cotton candy, it melts in your mouth
And lately I been gettin' hunger pains
When you lick your lips while you check me out

Fast car, boring, girlfriend, boring
Got money, boring, no, oh, oh, oh
Hot friends, boring, rock band, boring
Not interested, no, thank you

If you want me you're gonna have to catch me
If you wanna touch my whoa-oa-oa
And if you catch me you're gonna have to show me
How bad you really want my whoa-oa-oa

You're scrumptious, I kinda like it
I'm indecisive, I change my mind a lot
But you're hot
(You're so hot)
But I think you kinda know it
Really hopin' you don't blow it, so bring it

You're tired, boring, you're sore, boring
You worked all day, boring, whoa-oa-oa-oa
Big boat, boring
Black amex, listening, six pack, well, heh

If you want me you're gonna have to catch me
If you wanna touch my whoa-oa-oa
And if you catch me you're gonna have to show me
How bad you really want my whoa-oa-oa

Whoa-oa-oa-oa

If I let you catch me
It's because I think you're really cute
And if you don't get it right
I'ma be like really, really mad

Uh, insert rap here
One, two, three, four, five, six, seven, eight
Go, go, that's hot

Whoa-oa-oa-oa
If you want me you catch me, yeah, whoa-oa-oa-oa
If you catch me you show me, yeah, whoa-oa-oa-oa

If you want me you're gonna have to catch me
If you wanna touch my whoa-oa-oa
And if you catch me you're gonna have to show me
How bad you really want my whoa-oa-oa

Fast car, boring, girlfriend, boring
Got money, boring, whoa-oh-oh-oh
Hot friends, boring, rock band, boring
Not interested, whoa-oa-oa-oa

 
 




2009 - 2013, Songslyrics.name. Contacts
 
Lyrics are property and copyright of their owners. All songs provided for educational purposes only.