Songs lyrics at SongsLyrics.name.
 Facebook  Google+  Twitter
 
 
 1. Pink
 2. Weezer
 3. Faith Hill
 4. Gustavo Cerati
 5. Adele
 6. Future
 7. Lil Wayne
 8. The Cast Of Cheers
 9. Johnny Cash
 10. Miyavi
 
 1. 21 by Adele
 2. Amor Amarillo by Gustavo Cerati
 3. Take Care by Drake
 4. No Pads, No Helmets...Just Balls by Simple Plan
 5. The Fox by Elton John
 6. Making Mirrors by Gotye
 7. The Vow OST by The National
 8. It's by Teen Top
 9. The Band Perry by The Band Perry
 10. Progress by Ultraspank
 
 1. Lisa by Gustavo Cerati
 2. I'm Just A Kid by Simple Plan
 3. Please Don't Leave Me by Pink
 4. Who Knew by Pink
 5. Somebody That I Used To Know by Gotye
 6. Story Of A Free Man - Chapter Three: Serenity by Verse
 7. Mona Lisa by All American Rejects
 8. You Say It Best When You Say Nothing At All by Alison Krauss
 9. Lisa by Burt Bacharach
 10. Carla-Etude by Elton John
A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   W   X   Y   Z   #
Young Kobe Lyrics
 
[Hook:]
Ahww, T-Raww, Young Kobe
I'm 24 n-gga, Young Kobe
On 24's, that's Young Kobe
I'm king in LA, Young Kobe
Got white bitches like Young Kobe
Got spanish bitches, he a Young Kobe
My purp yellow, n-gga Young Kobe
24 mil, n-ggas want know

[Verse 1:]
T-Raw, Young Kobe
No assist, make the city holy
Put you on blast, these bitches love me
Bobby V and you Mr. Lonely
Choppa mack til you macaroni
Got that mack game, gotta admire homie
You past the hole, bitch you a bogie
Pussy feel good, Tony Toni
Hoes sued me, you be last in line
She in home movies, f-ckin' half the time
Killa face, hundred thousand, she be straight, 3-45
I'm never late on CP time
I got the balling tech and I'm pressed for time
I might pop up on you, at your 9 to 5
Give you hard 9 and make you quit yo job like

[Pre-Hook:]
Who that? Who that? Who that n-gga?
In a blue cap, Maybach, blueray coupe back
Tell me where they do that, shoot that, shoot back
Like where the loot at? N-gga that's who that
Only 24, I got my mind made up
Tonight's the night, I'm letting n-ggas know wussup

[Hook x2]

[Verse 2:]
N-gga you don't know shit
From a can of paint, what a n-gga thank, put LK on a blank
Now a n-gga think he me
Nah, that's some king shit
Pyramids and homicide descriptions, all hail this 20 vision
Sip on the selections, get embodied by my spirit, get money on templates, I'm lifted
Sick with it, dog on my own
F-ck it, I'm tryna bone, knockin at my front door
Leave me the f-ck alone, I'm blowin home grown
It's big money on my phone
Cellular, selling dreams for a prettier
Bad bitch to me, f-ck you if you ain't feelin' her
I'm with her, I see another one I forget her
I make moves you gotta remember
Dude you move like a beginner

[Pre-Hook]

[Hook x2]

[Outro:]
N-gga you don't know shit
From a killing pain, with a n-gga thing, put LK on a blank
Now a n-gga think he me
N-gga you don't know shit
Pyramids and homicide descriptions, all hail this 20 vision
Sip on the selections, get embodied by my spirit, get money on templates, I'm lifted

 
 




2009 - 2013, Songslyrics.name. Contacts
 
Lyrics are property and copyright of their owners. All songs provided for educational purposes only.