Songs lyrics at SongsLyrics.name.
 Facebook  Google+  Twitter
 
 
 1. Pink
 2. Weezer
 3. Faith Hill
 4. Gustavo Cerati
 5. Adele
 6. Future
 7. Lil Wayne
 8. The Cast Of Cheers
 9. Johnny Cash
 10. Miyavi
 
 1. 21 by Adele
 2. Amor Amarillo by Gustavo Cerati
 3. Take Care by Drake
 4. No Pads, No Helmets...Just Balls by Simple Plan
 5. The Fox by Elton John
 6. Making Mirrors by Gotye
 7. The Vow OST by The National
 8. It's by Teen Top
 9. The Band Perry by The Band Perry
 10. Progress by Ultraspank
 
 1. Lisa by Gustavo Cerati
 2. I'm Just A Kid by Simple Plan
 3. Please Don't Leave Me by Pink
 4. Who Knew by Pink
 5. Somebody That I Used To Know by Gotye
 6. Story Of A Free Man - Chapter Three: Serenity by Verse
 7. Mona Lisa by All American Rejects
 8. You Say It Best When You Say Nothing At All by Alison Krauss
 9. Lisa by Burt Bacharach
 10. Carla-Etude by Elton John
A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   W   X   Y   Z   #
There She Go Lyrics
 
[Chorus:]
[Yung Ralph:]
There she go, there she go
Talkin bout another hoe.
All dat he say she say, gotta let it go
Cause you know, like I know
I'm a get it that's fa sho.
It's yung raph from the ave.
You ain't down you can go.
[Mac Bre-Z:]
There he go there he go
Phone textin on the low
Sayin he apoligize bout bitches
Playin on my phone
Cause you know like I know
Bre-Z Mac and that's fa sho
Betta read b/t the lines.
So nigga check ya hoe.

[Verse 1: Yung Ralph]
This is Yung Ralph I got a money grin
Keep a lot of hoes none less than ten
All dat he say she say tell me this
If it ain't bout the money then do not tell me shit
I'm a hustler a young shiner
Can get a hoe at any time just a reminder
So don't call my phone playin kid games
Askin bout another hoe I don't remember names
Ralph doin this ralph doin that
He be screwin this he be screwin that
I sit back and I roll up another one(kush]

This hoe trippin so I call up another one

[Chorus]

[Verse 2: Mac Bre-Z]
Bre-Z in the booth baby boy, what it do
I'm gettin kinda high, my producer real cute
Ralph got da purp finna roll it up
A.I. got da goose bout to pour a cup
So now I'm in my zone til I got a call from a girl named ty
All in my phone tellin me bout a nigga dat I been fuckin with finna blow my
High
Hold up
Lil buddy slow ya roll
Keep my name out ya mouth
These niggas come and go, you really think I give a fuck about em?
(Hahaha]you funny... if you think he gon leave
Because of he say she say... bitch you must not know bout me
I'm the type of bitch that'll take yo man
You the type of chick wanna be my friend
Then try to sit and hate on the niggas that I fuck with
Cause we
Here we go once again instigatin and shit...
No tolerance for this... I'm bout to re-load up the clip

[Chorus]

 
 




2009 - 2013, Songslyrics.name. Contacts
 
Lyrics are property and copyright of their owners. All songs provided for educational purposes only.